Қазақстан Республикасы Президенті жанындағы ОРТАЛЫҚ КОММУНИКАЦИЯЛАР ҚЫЗМЕТІ
+7 (7182)661551
rsk.pavlodar@gmail.com

Региональная служба коммуникаций Павлодарской области

ҚАЗ   РУС   ENG

Главная 9 Жаңалықтар 9 Павлодарлық оқушылардың ата-аналары психолог қызметінен жиі бас тартады

Павлодарлық оқушылардың ата-аналары психолог қызметінен жиі бас тартады

Nov 13, 2023 | Жаңалықтар


Ресми деректерге сүйенсек, аналар мен әкелердің 30%-ы баласымен психологтың жұмыс істегенін қаламайды. Мақпалаев атындағы мектептегі оқиғадан кейін де, оның үш қатысушысының ата-анасы бұл қажеттілікке көз жеткізуі керек еді.

ӨКҚ алаңынды балаларға қатысты зорлық-зомбылық жағдайларының алдын алу үшін қандай шаралар қабылданып жатқаны талқыланды. Мамандар бұл жерде оқушылар арасында диагностика жүргізетін мектеп психологтары маңызды рөл атқарады деп есептейді. Дегенмен, жасөспірімдердің заңды өкілдері көбінесе баламен қарапайым тестілеуден бас тартады.

– Мектептегі оқиғадан кейін оқиғаға қатысқан үш азаматтың ата-анасы Мақпалеев атындағы мектептің бастапқыда психолог қызметінен бас тартқан, деп хабарлады Павлодар қалалық білім бөлімінің басшысы Қуаныш Қыдралин. – Кәмелетке толмағандар істері жөніндегі комиссия отырысы өтіп, көптеген ұсыныстардан кейін ғана олар бұл қадамға барды. Әрине, егер анасы немесе әкесі мектеп психологына көңілі толмаса, олар жеке маманға жүгіне алады. Қалай болғанда да, психологтың көмегі қажет – сіз баланы өз мәселесімен жалғыз қалдыра алмайсыз.

Айтпақшы, бұл мәселенің де кемшілігі бар. Штаттық кестеге сәйкес 21 сыныптан астам мектептерде бір жарым, ал 30 және одан да көп сынып комплектісі бар білім беру ұйымдарында екі психолог лауазымы бекітілген. Дегенмен, Павлодарда 2-2,5 мың бала оқитын мектептер бар – бұл шамамен 100 кабинеттік комплект. Яғни, психологтар, таза физикалық тұрғыдан, оған мұқтаж әр баламен жұмыс істеуге уақыт таппауы мүмкін. Павлодарлық білім беру саласының өкілдері кадр мәселесін бір емес, бірнеше рет көтерген. Бүгінде тиісті министрлік нормативтік-құқықтық актілерге қажетті өзгерістер енгізу және мектеп деңгейіндегі психологиялық қолдауды одан да қолжетімді ету бағытында жұмыс жасауда.