Қазақстан Республикасы Президенті жанындағы ОРТАЛЫҚ КОММУНИКАЦИЯЛАР ҚЫЗМЕТІ
+7 (7182)661551
rsk.pavlodar@gmail.com

Региональная служба коммуникаций Павлодарской области

ҚАЗ   РУС   ENG

Главная 9 Жаңалықтар 9 Павлодарлықтарға сапасыз тоңазытқыш пен жұмыс істемейтін мониторды жөндегені үшін ақшасын қайтаруға көмектесті

Павлодарлықтарға сапасыз тоңазытқыш пен жұмыс істемейтін мониторды жөндегені үшін ақшасын қайтаруға көмектесті

Dec 15, 2023 | Жаңалықтар

Сауда және тұтынушылардың құқықтарын қорғау департаментінің араласуынан кейін сатушылар өз тұтынушыларының талабын орындады.

Өңірлік коммуникациялар қызметінің алаңында сауда және тұтынушылардың құқықтарын қорғау департаментінің өкілдері жұмыс барысында қандай дауларға тап болатынын айтты. Жыл басынан бері оларға 900-ден астам өтініш келіп түскен. Олардың талдауы көрсеткендей, Павлодар облысында тұтынушылардың құқықтары көбінесе бөлшек саудада (593 арыз) және жеке қызмет көрсету саласында (147 арыз) бұзылады.

– Тұтынушы тоңазытқышты жөндеу үшін қызмет көрсету орталығына хабарласты, – деп бір мысал келтіреді басқарма басшысының орынбасары Нұрсұлу Әубәкірова. – Алайда біраз уақыттан кейін ол жөндеу жұмыстарының нашар жүргізілгенін және тоңазытқыштың қатып қалмағанын білді. Содан кейін мердігерге – алдымен ауызша, кейін жазбаша түрде – кемшіліктерді жою немесе жөндеуге кеткен 45 мың теңге көлеміндегі ақшаны қайтару туралы талап қойылды. Қызмет көрсету орталығы клиенттің талаптарын орындамады. Оның үстіне олар шағымға да жауап бермеді. Одан кейін біздің департаментке түскен өтініш негізінде тексеріс ашылып, нәтижесінде кәсіпкер әкімшілік жауапкершілікке тартылды. Ол ақшаны тексеру кезінде тұтынушыға қайтарған.

Осындай оқиға тұрмыстық техника дүкендерінің бірінің мониторын сатып алған клиентімен де болды. Алған кезде сатып алушының сатып алған затын 14 күн ішінде қайтаруға мүмкіндігі бар екенін айтып, тауар салынған қорап ашылмады. Үйде монитор жұмыс істемейтін болып шықты. Алайда сатушы экранның зақымдалғанын айтып, тауарды айырбастаудан немесе қайтарудан бас тартты. Алайда монитордың зақымдалуы тексерілмеді. Дүкен клиенттің жазбаша шағымына жауап бермеді. Содан кейін ол Сауда және тұтынушылардың құқықтарын қорғау департаментіне хабарласты. Бірінші жағдайдағыдай кәсіпкер әкімшілік жауапкершілікке тартылып, сатып алушыға монитор құны көлемінде ақшаны қайтарған.