Қазақстанда заңнамалық деңгейде зияткерлік меншіктің жаңа объектісі – географиялық көрсеткіш енгізілді. Бұл сапасы, беделі немесе басқа сипаттамалары оның географиялық шығу тегімен байланысты өнімнің географиялық орналасуына байланысты белгілеу.
ӨКҚ алаңында Әділет департаментінің басшысы Маржан Имятова зияткерлік меншік саласындағы жаңалықтарға тоқталды. Оның айтуынша, географиялық көрсеткіш енгізілгенге дейін «тауар шығарылған жердің атауы» ұғымы қолданыста болған.
– Айырмашылығы, инновациялық өнімді тіркеу үшін өнім өндірудің барлық кезеңдері жарияланған аумақта өтуі керек: мысалы, Грузияның аттас алқабында өндірілген Боржоми суы немесе Қарағандының Шұбаркөл көмірі, – деп атап өтті спикер. – Географиялық белгi үшiн географиялық белгi ретiнде тiркеуге өтiнiм берiлген аумақта өнiмнiң өндiрiсiнiң кемiнде бiр сатысы болғаны жеткiлiктi. Яғни, өнімді өндіру үшін шикізатты шетелден әкелуге болады, ал өнімнің өзін Қазақстанда өндіруге болады.
Сарапшылардың пікірінше, осылайша бизнес жергілікті өнімді дамытуда және аймақтық брендтерді танымал етуде артықшылыққа ие. Бүгінгі таңда Қазақстанда зияткерлік меншік ретінде тек төрт географиялық көрсеткіш тіркелген. Павлодарлық кәсіпкерлер арасында «Павлодарлық түрлі-түсті құрт» географиялық көрсеткіші «Экодом» ЖШС тіркеуге ниетті.