Сауда және тұтынушылардың құқықтарын қорғау департаментінің мамандары Greenwich, Small және Inmart сауда желілеріндегі сөрелерге талдау жасады.
Олар @pavlodar.rsk алаңында өткен баспасөз мәслихатында айтқандай, ішкі сауда ережелеріне сәйкес, сатылымға шығарылатын тауар ассортиментін сатушы өзі анықтайды.
«Сонымен бірге, бөлшек сауда желілері мен сауда базарларында отандық өндірілген тауарлар ілінетін орындар арнайы белгімен немесе «Қазақстанда жасалған» деген жазумен белгіленіп, отандық өндірілген азық-түлік тауарлары жалпы сауда алаңының кемінде отыз пайызын алуы тиіс. – деді сауда және тұтынушылардың құқықтарын қорғау басқармасының бас маманы Рашид Құсайынов. – Жалпы алғанда, талдау сауда желілерінің бұл талаптарға сәйкес келетінін көрсетті.
Сауда нүктелерін аралай отырып, мониторлар бірден бірнеше тауарды зерттеді. Бұл жағдайда ең «қазақстандық» тауық еті болды: Greenwich сауда желісінде отандық өнімдердің ұсынылуы 95%, Small – 98%, және Inmart – 86% болды. Шұжықтарға келетін болсақ, Гринвич супермаркетінде бұл өнімнің 90 пайызы отандық өнім болса, Смоллда – 67 пайыз, Инмартта – 68 пайыз. Сүт өнімдеріне қатысты сарапшылар Гринвич сауда желісінде тауарлардың 71%-ы, Small-да 92%-ы және Inmart-та 89%-ы «Қазақстанда жасалған» екенін анықтады. Сауда және тұтынушылардың құқықтарын қорғау департаментінің өкілдері назар аударған тағы бір мәселе күнбағыс майы болды: «Гринвич» – 82%, «Small» – 68%, «Инмарт» – 66%.